Повернення додому — ось що є основою творчого шляху, який проходить Ізмайлов, незважаючи на будь-які соціальні потрясіння і катаклізми.
1989 року, приїхавши з Узбекистану в Крим, він почав активно збирати кримськотатарський фольклор. Не просто збирати, а залучати його до процесу власної творчості. Шукати свій унікальний алхімічний закон поєднання етніки та джазу. У процесі цих пошуків кристалізувався винятковий метод Ізмайлова, який приніс йому міжнародну славу. Він докорінно змінив уявлення про можливості гри на гітарі. Ізмайлов почав виконувати композиції в абсолютно новій техніці, яка отримала назву «теппінг» — гра дворучним способом, коли обидві долоні музиканта лежать на грифі. Звук при цьому видобувається не класичним «пощипуванням» струн, а енергійними ударами по них. Серед записаних Енвером альбомів — The Eastern Legend та Around the Black Sea.
Ізмайлов отримав Гран-прі міжнародного конкурсу гітаристів у Лозанні (Швейцарія), а у Києві заграв разом з Боббі Макферріном.
Для Ізмайлова музика стала головною справою життя. До гітари він прийшов після фагота, але Енвер Серверович уточнює — полюбив він її набагато раніше, ніж зробив вибір. Новою територією для творчості стала поява джаз-рок-групи «Сато», до якої увійшов Енвер. Стараннями колективу був організований і проводився джазовий фестиваль у Фергані.
Повернувшись у рідний Крим з вигнання, він почав активно збирати кримськотатарський фольклор. Не просто збирати, а залучати його до процесу власної творчості. Шукати свій унікальний алхімічний закон поєднання етніки та джазу. У процесі цих пошуків кристалізувався винятковий метод Ізмайлова, який приніс йому міжнародну славу. З 1990 року музикант починає виступати на фестивалях, і це справляє фурор.
Спосіб гри назавжди визначив характер виступів Ізмайлова — іскрометний, розкутий, нерідко іронічний. Його концерти — це не тільки неординарна техніка і вишукані музичні розміри, але і дух гри, безтурботної радості, який опановує слухачами. Якихось двох-трьох хвилин шоу від Ізмайлова на сцені достатньо для того, щоб по обличчю глядача мимоволі поповзла усмішка. Крик півня, цвірінькання горобців, рев мотоцикла — йому все під силу зіграти. Якими б складними прийомами і формами не оперував майстер, його кінцева мета – наповнити нас радістю.